Polityka Zwrotów

1. Postanowienia ogólne 1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym). 1.2. Sklep działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w tym ustawą o prawach konsumenta. 1.3. Kontakt w sprawie zwrotów jest możliwy pod adresem e-mail:

gotujzpasja.com.pl@gmail.com


2. Prawo do odstąpienia od umowy 2.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. 2.2. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji poprzez formularz zwrotu dostępny na stronie Sklepu lub drogą mailową. 2.3. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i bez śladów użytkowania.

3. Koszty zwrotu 3.1. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument, chyba że zwrot wynika z błędu Sklepu lub wady produktu. 3.2. W przypadku uznania reklamacji Sklep pokrywa koszty zwrotu.

4. Zwrot środków 4.1. Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru. 4.2. Zwrot środków jest dokonywany tym samym sposobem płatności, jakim została dokonana transakcja, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inną formę.

5. Reklamacje 5.1. W przypadku wadliwego towaru Konsument ma prawo do reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2. Reklamacje należy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny dostępny w Sklepie lub drogą mailową. 5.3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od ich otrzymania.

6. Wyjątki od prawa zwrotu 6.1. Zwrotowi nie podlegają produkty:

  • wykonane na specjalne zamówienie Klienta,
  • noszące ślady użytkowania,
  • które ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone po otwarciu (np. akcesoria kuchenne mające kontakt z żywnością).

7. Postanowienia końcowe 7.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Polityce Zwrotów. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie Sklepu.

Ostatnia aktualizacja: [10.02.2025]